رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
كل النجوم صوت وصورة
رئيس التحرير
عبدالحميد العش
facebook twitter youtube instagram tiktok

أحمد آدم : ببكي كتير أكتر ما بضحك وأشعر بتأنيب الضمير لغيابى عن جنازة سمير غانم ودلال عبدالعزيز

سمير غانم ـ أحمد
سمير غانم ـ أحمد آدم ـ دلال عبدالعزيز

كشف أحمد آدم عن شعوره بعدما غاب عن جنازة النجم الراحل سمير غانم، وكذلك جنازة دلال عبدالعزيز، لظروف خارجة عن إرادته لكنه وصف شعوره الذي يلازمه حتى الآن بتأنيب الضمير.

 

حيث قال خلال حواره مع الإعلامي خيري رمضان والإعلامية كريمة عوض، أمس الاثنين، ببرنامج حديث القاهرة، المذاع على قناة القاهرة والناس، : أنا زعلان جدا إن أنا معرفتش أحضر جنازة سمير غانم ودلال عبدالعزيز الله يرحمهم، الموضوع أثر فيا وتعبني، ولغاية دلوقت أنا مش مصدق إنهم إتوفوا، لإني حاسس إن أنا معزتش، ومعرفتش أعمل إيه ساعتها.

 

وأضاف : حسيت كإني مقصر، بس مكانش تقصير مني، كانت ظروف خارجة عن إرادتي، بس كان لازم أهزمها وأروح، فالموضوع ده مؤنب ضميري قوي.

 

وبسؤاله متى يبكي أحمد آدم ؟ قال : كتير أكتر ما بضحك، ومبتحرجش من الحكاية دي، ومبحبش حد يشوفني وأنا ببكي، علشان مضايقهوش أو علشان ميخرجنيش من مود البكا.

 

وفي سياق آخر، يعرض لـ أحمد آدم بدور العرض في الفترة الحالية فيلم 200 جنيه، الذي يشارك في بطولته بجانب عدد كبير من النجوم ومنهم، إسعاد يونس، هاني رمزي، أحمد رزق، ليلى علوى، محمود حافظ، مي سليم، طارق عبدالعزيز، ملك قورة، محمد فراج، أحمد السعدنى، نهى صالح، وعدد من ضيوف الشرف منهم أحمد السقا، وآسر ياسين.

 

 

تم نسخ الرابط