رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
كل النجوم صوت وصورة
رئيس التحرير
عبدالحميد العش
facebook twitter youtube instagram tiktok

آخر اكتشافات نصر محروس .. وفاء تطرح كليب أغنيتها الجديدة وأنا لوحدي

نصر محروس - وفاء
نصر محروس - وفاء

طرحت المطربة وفاء، آخر اكتشافات نصر محروس، أغنيتها الجديدة وأنا لوحدي، منذ ساعات قليلة، عبر يوتيوب وجميع منصات السوشيال ميديا، وتم تصويرها على طريقة الفيديو كليب، والأغنية كلمات وألحان مصطفى شكري، توزيع أحمد أمين، تسجيل وميكس ماستر أمير محروس ستديو إم ساوند 2، ومن إخراج نصر محروس.

وكتب نصر محروس تعليقاً على الكليب الذي طرحه عبر يوتيوب : بتمنى دايمًا أكون عند حسن ظنكم، وزي ما قدمت ليكم أصوات وبقِت أهم أصوات في الوطن العربي زي شيرين، تامر حسني، بهاء سلطان، سوما، دياب، نبيل، مصطفى شوقي وغيرهم .. بتمنى أفضل أقدم ليكم أصوات جديدة وتكون مهمة في الوطن العربي .. والنهارده بقدم ليكم وفاء صوت مصري أصيل بتمنى لو عجبكم تدعموه معايا.

كلمات وأنا لوحدي

وتقول كلمات الأغنية : بقيت أميل للوحدة وقلة الظهور .. بقيت أرتاح وأنا لوحدي وبعيد عن أي ناس .. بقيت أسكت تملي وأغيب وسط الحضور .. مابقتش أحب أفضفض أحكي .. مابقاش ينفعني ناس .. بقيت أسكت تملي .. وأبعد عن أي دور .. مابقتش أحب أفضفض أحكي مابقاش ينفعني ناس .. ومكسور قلبي من جوة .. ولا بيهدا ولا بيلم .. وطول الوقت بتأنب .. وعمالة بدفع الأتمان .. بحاسب عاللي مش ليا .. وبضحك لو في بوقي السم .. وأعيش برتجف من الخوف وواهمة نفسي إنه أمان .. وأقصى طموحي على بالي تسيبني الدنيا دي في حالي .. أنا قافلة عليا بيبان ووجعي كبير أوي وغالي.

وتحضر وفاء لأكثر من أغنية جديدة متنوعة، من المقرر تسجيلهم الفترة المقبلة ما بين السريع والحزين والرومانسي، على أن يتم طرحهم تباعًا، وذلك بعد الاطمئنان على أغنية وأنا لوحدي، ومتابعت ردود الأفعال عليها. 

تم نسخ الرابط