رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
كل النجوم صوت وصورة
رئيس التحرير
عبدالحميد العش
facebook twitter youtube instagram tiktok

من دولابك .. أجمد لوكات Ramadan Nights

نهلة طاهر
نهلة طاهر

كشفت نهلة طاهر من خلال برنامج Look Show، الذي يُعرض عبر خبر أبيض TV، عن اللوكات الجديدة في ليالي رمضان، أو Ramadan Nights.

وقالت نهلة طاهر : في رمضان بنفكر دايمًا نلبس أوتفيت جديد سواء من اللي عندنا في الدولاب أو القفطان، اللي كل البنات بيحبوا يلبسوه في شهر رمضان، وتابعت: بعيد عن كون القفاطين مريحة في اللبس وشيك، كمان بتكون مناسبة للخروجات والعزومات بعد الفطار.

وأضافت :  النهارده هوريكم بشكل عملي إزاي نعمل ستايلنج للقفطان، وإزاي نجدد من لبسنا اللي موجود في الدولاب ونطلع منه outfits مناسبة للشهر الكريم.

شاهد الحلقة الكاملة …

كما استعرضت نهلة أكثر من ستايل من الجاكت الجلد أو الصوف وفستان وبوت، وجميعها تناسب المحجبات وغير المحجبات، وقامت بشرح كيفية تنسيق هذه الملابس بشكل غير تقليدي، وكذلك طريقة ارتدائها بأكثر من شكل.

موضة 2024

وتحدثت نهلة طاهر في حلقة ماضية عن الموضة التي انتهت في 2024، وقالت : لما نتكلم عن الموضة اللي انتهت في 2024، أول حاجة هتيجي في بالنا الـ سكيني جينز، وده مبقاش حلو إن البنات تلبسه لأنه بيخلي شكل اللوك غير مناسب، كمان الجينزالمقطع مبقاش موضة وبيقلل من شكل اللبس بشكل عام، وكمان الجينز اللي فيه كذا لون مبقاش موضة السنة دي، واللي طالع موضة هو الـ Wide leg جينز، وهو البنطلون اللي رجله نازلة على واسع، وكان الجينز الـ Straight fit والبنطلون الباجي.

عالم الفاشون والموضة

Look Show يهتم بكل ما يتعلق بالمرأة، على سبيل المثال طريقة العناية بالشعر والحفاظ عليه مع تغير الفصول، كما يدخل عالم مصممين الأزياء والموضة وأحدث الصيحات العالمية وكيف تختار المرأة ما يناسبها بعيدًا عن التريند، كما يقدم نصائح عن الروتين اليومي للعناية بالبشرة، وكيفية الحفاظ على الرشاقة خاصة مع الحمل والولادة وكل المتغيرات التي تطرأ عليها مع مختلفة.

شاهد الفيديو …

ويتناول برنامج Look Show أيضًا تجارب النجوم والمشاهير ونصائحهم للحفاظ على رشاقتهم ومظهرهم، خاصة مع الظهور المتواصل واليومي لهم سواء في لوكيشن التصوير أو البرامج التي يطلون من خلالها على جمهورهم، وكذلك كيف يختارون ملابسهم وما يتناسب معهم بدون تقليد وفي نفس الوقت يكون متوافق مع الموضة والتريند.

تم نسخ الرابط