رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
كل النجوم صوت وصورة
رئيس التحرير
عبدالحميد العش
facebook twitter youtube instagram tiktok

آمال ماهر عن تركي آل الشيخ : كان عندنا أعمال فنية وهيحصل نجاحات قادمة

المستشار تركي آل
المستشار تركي آل الشيخ - آمال ماهر

كشفت آمال ماهر عن رأيها في فعاليات موسم الرياض، وعلاقتها بالمستشار  تركي آل الشيخ  رئيس هيئة الترفيه بالمملكة العربية السعودية، من خلال برنامج الحكاية، الذي يقدمه الإعلامي عمرو أديب على قناة mbc مصر.

وتحدثت قائلة : سعيدة بالتطور الحاصل في المملكة العربية السعودية، لأن التطور ده تطور للوطن العربي بالكامل، وحاجة تخلي الواحد فخور ومتشرف بيها، إن دولة عربية يكون عليها فعاليات عالمية، ومفاجآت غير متوقعة، والتنظيم والشكل والحاجات المفاجأة اللي بتظهر على المسرح كلها حاجات تشرف.

وعن علاقتها بالمستشار تركي آل شيخ، قالت : كان عندنا علاقة فنية ونجاحات كتير، وإن شاء الله يبقى عندنا نجاحات تانية قريب، ويشرفني أكون في المملكة العربية السعودية وجزء من النجاحات الكبيرة اللي بتحصل في الرياض بشكل عام.

مفاجأة بعد رمضان

وتحدثت عن أعمالها المقبلة، تابعت : مفيش أعمال جديدة حاليًا، دي مش فترة أغاني، ومش هشارك بتترات في رمضان، ولكن بجهز لمفاجأة بعد رمضان ولسة هنزل الجزء التاني من الألبوم.

من ناحية أخرى تصدرت آمال ماهر، تريند مواقع التواصل الاجتماعي، خلال الفترة الماضية، عقب إعلان إلغاء حفلها ليلة رأس السنة بشكل مفاجئ، حيث كان من المقرر أن تعود آمال ماهر لحفلات اللايف في موسم رأس السنة 2024 وذلك يوم الجمعة الموافق 29 ديسمبر الماضي، بحفل غنائي تقدم خلاله باقة من أجمل أغانيها إلا أنه تأجل بدون سبب.

آخر أعمالها 

وتعد أغنية كسبتوا الرهان، التي طرحتها ضمن أغاني ألبومها الجديد أنا كويسة، عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، هي آخر أعمال آمال ماهر الغنائية.

وتقول كلمات الأغنية : كان لسه بيقول من يومين أنا مش هسيبِك كان لسه كاتب ورقة وبإمضة حبيبِك .. فجأة الحياة قلبت وبان وشه الحقيقي واتغيرت لهجة مشاعره لقيت شيطان أتاريه رهان.. راهن عليا وقاللهم مش دي القوية هخليهالكم تبقى خاتم بين إيديا مبروك عليك وعليهم المطلوب حصل دلوقتي أضعف واحدة أنا في الدنيا دية كسبتوا الرهان .. بقعد وأفكر في اللي حاصل وفي حقيقته.

تم نسخ الرابط