رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
رئيس التحربر
عبدالحميد العش

كل النجوم صوت وصورة

سمية الخشاب : التريند هو اللي بيجري ورايا وأقدم الأدوار الجريئة إذا كانت هادفة

سمية الخشاب
سمية الخشاب

حلت سمية الخشاب، أمس الجمعة، ضيفة على برنامج حبر سري، الذي تقدمه الإعلامية أسما إبراهيم، وتحدثت عن أعمالها وحياتها الشخصية.



 

وقالت : الزواج والخلفة نصيب محدش بيقرر شيء معين، دي بتبقى ظروف وبتختلف من شخص للتاني، وعن إمكانية تقديمها أدوار مثيرة للجدل قالت : كتير من الأعمال التي تقدم على المنصات تتضمن قضايا تخص المثليين، وإذا كانت هذه الأدوار هادفة وتفيد المجتمع لن أتردد في تقديمها طالما كانت غير خادشة للحياء وتقدم نصيحة غير مباشرة للمشاهدين.

 

وتابعت عن المقارنة بينها وغادة عبدالرازق ورانيا يوسف : لا توجد مقارنة بين أحد، كل واحدة بتصعد فترة وتعلى، وكلنا بنشتغل كتير لحد ما نحس إننا زهقنا وعايزين نريح شوية.

 

وأضافت : الناس سخرت من تصريحاتي الخاصة باستئصال الطحال، وبدل ما يستفيدوا من تجارب الناس خلوها مادة للاستظراف والسخرية، وعن مشاركتها في الغناء مع عمر كمال قالت : الأغنية نجحت وحققت أكتر من 15 مليون مشاهدة، ومش حقيقي إن الأغنية منجحتش وفي أغاني لـ عمر كمال معملتش ٢ مليون مشاهدة، وأنا التريند هو اللي بيجري ورايا، والسنة اللي فاتت محمد رمضان كلمني قاللي انتي متصدرة التريند، والتمثيل هو اللي جالى مش أنا اللي رحتله، أما الغناء فأنا بحبه، وبحب كل فترة والتانية أعمل أغنية جديدة.