رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
رئيس التحربر
عبدالحميد العش

كل النجوم صوت وصورة

بالفيديو .. كيم كارديشيان وسكارليت جوهانسون وآنا دى أرماس .. آدم الشرقاوى يتحدث عن صواريخ هوليوود

كيم - سكارليت - آنا دى أرماس - أدم الشرقاوى
كيم - سكارليت - آنا دى أرماس - أدم الشرقاوى

خاض آدم الشرقاوي تجربة التمثيل في هوليوود من خلال أدوار صغيرة، وعرفه الجمهور المصري والعربي بعدما شارك في مسلسل لعبة نيوتن، كاميرا خبر أبيض التقت به للكشف عن رأيه في عدد من نجمات هوليوود والأعمال التي يحبها لهن.



 

وقال الشرقاوي : أحب للنجمة آنا دي أرماس فيلم جيمس بوند، وكان نفسي أقدم الشخصية دي كمان معاها، وهي ممثلة شاطرة جدًا، أما سكارليت جوهانسون فأحب لها Avengers، وأنا لو كنت في الفيلم ده كان هيبقى جامد قوي، ونفسي أعمل super hero، وهي شاطرة وبتعرف تعمل كل حاجة.

 

وعن موقفه من العمل مع كيم كارديشيان إذا كانت ممثلة، تابع : مش هحب أشتغل معاها لأنها مش بتمثل، وإيه الفكرة اللي هتقدمها كيم من الأساس، وهي في مكانها حلوة جدًا وخليها تعيش حياتها كده.

 

وكان قد كشف الشرقاوي من قبل عن رأيه في عدد من النجوم المصريين، وقال : أتمنى العمل مع السقا وكريم عبدالعزيز وأحمد عز، لو جالي فرصة طبعًا، بس أنا حاسس إن السقا أقرب ليّ لأني كنت بتفرج عليه من وأنا صغير، وأحب لـ كريم عبدالعزيز فيلم الفيلم الأزرق، وكنت أتمنى تقديم الشخصية التي ظهر بها خالد الصاوي، لأنها كانت مكتوبة حلو جدًا، كما أحب لـ أحمد عز فيلم الجريمة، وشايف لو اشتغلت معاه هعمل شغل حلو.

 

شاهد الفيديو التالي ..