رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
رئيس التحربر
عبدالحميد العش

كل النجوم صوت وصورة

جدل علي السوشيال ميديا .. نيكول سعفان ترد علي متابع وطليقة طارق العريان ترد علي أصالة

نيكول سعفان ـ أصالة ـ هالة العتال ـ طارق العريان
نيكول سعفان ـ أصالة ـ هالة العتال ـ طارق العريان

حالة جدل كبيرة أشعلتها النجمة أصالة بعد البوست الذي نشرته صباح اليوم الخميس علي حسابها الرسمي عبر إنستجرام، معلقة فيه علي الصورة التي جمعت طليقها طارق العريان بحبيبته الجديدة نيكول سعفان، بكلمات قاسية، كشفت فيها عن حالة صدمة تعرضت لها بسبب شخص كانت تعتبره في مقام الروح والنفس - بحسب ما كتبت - مبدية حزنها المرير وجرحها الغائر بسبب ما تعرضت له من خيانة وظلم وجحود .. بحسب ما نشرت.



 

ومنذ ساعات خرجت هالة العتال طليقة طارق العريان هي الأخري، ووالدة ابنه الأكبر عن صمتها، وكتبت علي حسابها الرسمي علي فيسبوك قائلة : دي أول مرة أرد فيها، الصورة قاسية عليكي، طب أنا كنت بشوف ألف صورة وابني مش موجود فيها وهو كان مقهور، أرجوكي كفاية كلام، فيه أولاد وأنا من حقي أدافع عن ابني اللي نفسيته مش حلوة من كتر الحرب علي أبوه.

 

واستكملت : أنا كنت بتمني ليكي إنتي وطارق الاستمرار وربنا يشهد، بس ده نصيب، كفاية تشهير في طارق، هو مش خاين وإنتي عارفة ده كويس، وطارق أحسن أب في الدنيا مع أولاده.

 

ومن ناحية أخري، وفي الساعات الماضية أيضا علقت نيكول سعفان حبيبة طارق العريان الجديدة، وصاحبة الجدل الكبير علي أحد المتابعين لحسابها علي إنستجرام بخصوص علاقتها بطارق، وكتبت قائلة : عايزة أوضح إن أنا مليش علاقة بطلاقهم، هما اتطلقوا عشان هو مكانش مبسوط وعندهم مشاكل كتير، وأنا لم ارتبط بطارق العريان أثناء زواجه من أصالة.