رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
رئيس التحربر
عبدالحميد العش

كل النجوم صوت وصورة

كريم فهمي : هنا الزاهد اعتذرت عن فيلم ديدو وسعاد حسني نجمتي المفضلة

كريم فهمي - هنا الزاهد - سعاد حسني
كريم فهمي - هنا الزاهد - سعاد حسني

رد كريم فهمي على أسئلة جمهوره، وذلك من خلال ستوري فيديو على إنستجرام،  حيث تحدث عن أعماله الفنية الجديدة والشخصيات التي قدمها في أعماله.



 

وقال : حسن وبقلظ من أكتر الأفلام اللي كتبتها ومثلتها وحبيتها، وأنا بحب أشتغل مع علي ربيع، لكن قدامي اختيارات كتير إني أعمل جزء تاني من حسن وبقلظ أو ديدو، وأعتقد ديدو فيه ماتيريال أكتر، وهحاول أقنع على ربيع أنه يشارك كبطل أساسي في ديدو2.

 

وأضاف عن تعاونه مع أحمد فهمي وهنا الزاهد : أنا وأحمد نفسنا نشتغل مع بعض بس بنشتغل في أعمال تانية، ومش لاقيين سكريبت يجمعنا ونكون راضيين عنه، وهنا الزاهد كانت هتعمل معايا فيلم ديدو لكن سافرت علشان جوازها، وكانت هتضيف كتير للفيلم وشرف ليا أشتغل معاهم.

 

وتابع : شخصية شادي في فيلم أنا لحبيبي وعمر في مسلسل أزمة في منتصف العمر، الاتنين بعيد عن شخصيتي لكن الأقرب لشخصيتي مراد السويفي في مسلسل ونحب تاني ليه، والعرض الخاص لفيلم أنا لحبيبي في السعودية يوم 30 يناير الجاري.

 

وواصل : نجمتي المفضلة سعاد حسني ونجمي المفضل عادل إمام، أحمد حاتم إضافة لفيلم أنا لحبيبي واعتذرت عن مسرحية بسبب تصوير مسلسل أزمة منتصف العمر. 

 

وينتظر فهمي عرض مسلسله الجديد أزمة منتصف العمر غدًا، وذلك بعدما تم تأجيله عدة مرات، وتشاركه في بطولته ريهام عبدالغفور، كذلك ينتظر عرض فيلم أنا لحبيبي 2 فبراير المقبل، وتشاركه البطولة ياسمين رئيس.