رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
كل النجوم صوت وصورة
رئيس التحرير
عبدالحميد العش
facebook twitter youtube instagram tiktok

علا رامي عن أزواجها : واحد خانني والثاني كان هيحبسني وأبو الليف طلقني بسبب الخلفة

علا رامي _ أبو الليف
علا رامي _ أبو الليف

حلت علا رامي ضيفة على برنامج البخت، المذاع على قناة الشمس، وكشفت عن تعدد زيجاتها وتعرضها لجميع أنواع الخيانة سواء الزوجية أو من الأصدقاء، قائلة: الواحد يكون بيدي الأمان للشخص اللي قدامه ويفاجئ برد فعل تاني ويعمل تصرف غير مضبوط، فيما وصفت خيانة الصديقة بأنها أصعب من خيانة الزوج.

 

ورفضت علا الكشف عن عدد زيجاتها، بينما أوضحت أنها عانت مع واحد منهم بسبب ثقتها المطلقة فيه، حيث وقعت له على وصل أمانة وقام بتحرير محضر به، ما اضطرها لدفع المبلغ الموجود فيه لتجنب القضايا، فيما عانت من الآخر بسبب الخيانة.

 

وعن سبب طلاقها من أبو الليف أضافت: كان راغبا في إنجاب طفل ولكننا لم نوفق في ذلك وكانت الرغبة ملحة لأبو الليف، ومكناش فاضيين لبعض وكل واحد بقى عنده اهتمامات تانية فحسيت أن أنا بقيت لوحدي.

 

وتابعت علا :  أنا دلوقتي مش عايزة حد يتحكم فيا، والنهارده في اللي أنا فيه مش عايزة أتجوز لأسباب كتيرة جدًا، لأن الحمد لله بشتغل وبصرف على نفسي زي ما الأستاذ مبروك عطية قال، وبرد عليه وبقول أنا ست ملتزمة لوحدي وعايشة لوحدي ومكتفية بكده مش عايزة حاجة تنغص عليا عيشتي.

 

يذكر أن آخر أعمال علا كان مسلسل البيت بيتي، بطولة كريم محمود عبدالعزيز، مصطفى خاطر، محمد محمود عبدالعزيز، ميرنا جميل، مي القاضي، سامي مغاوري، وعابد عناني، تأليف أحمد عبد الوهاب وكريم سامي، وإخراج خالد مرعي.  

 

 

تم نسخ الرابط