رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
رئيس التحربر
عبدالحميد العش

كل النجوم صوت وصورة

حلا شيحة فى رسالة جديدة لوالدها : متفهمة حبك وخوفك عليا ومحدش هيقدر يخلف بينا أبدا

حلا شيحة ووالدها
حلا شيحة ووالدها

بعد أن هاجمت حلا شيحة والدها منذ ساعات، عادت ووجهت له رسالة جديدة، ونشرت صورة تجمعهما عبر إنستجرام، معلقة : حبيبي والدي الغالي أعز الناس، بحبك ومحدش يقدر يخلف بنا ابداً وأنا متفهمة حبك وخوفك عليا وأنت أغلي الناس، أنت غالي عندنا كلنا.



 

 

 

وسبق وهاجمت حلا والدها منذ ساعات وأعربت عن استيائها من تصريحاته، حيث قالت على إنستجرام : الحقيقة أنا مصدومة من الكلام اللي والدي قاله عن زوجي اللي اتجوزته بكامل إرادتي، وأنا لم يخطفني أحد كما قال والدي والكلام ده لا يصح أبداً، أنا بحب زوجي وسعيدة بحبه ليا.

 

وتابعت : لن أسمح لأحد بالكلام عنه ولن أسمح بأي تصور خاطئ بأي شكل من الأشكال، معز طول عمره له رؤيته الواضحة في الدين وحتي الفن.

 

وجاء ذلك رداً منها علي تصريح والدها حول اعتزال ابنته الفن وتحريمها له، حيث قال : بنتي طيبة ونيتها طيبة وليست خبيثة ومحبة لكل زملائها من قلبها، وأنتقد التدوينة التي كتبتها حلا خلال الأيام الماضية، إيه فكرت البوست اللي نازل بعد ثلاثة أسابيع من عرض فيلم إلا أنا ؟ وإيه النتيجة بتاعته ؟ بوست مجاني معمول كده علشان الناس تهاجمك، ده كمين معمول للبنت، حلا عمرها ما قالت الفن حرام لا زمان ولا دلوقتي.

 

وكانت حلا قد فاجئت الجميع منذ أيام ونشرت بوست هاجمت فيه تامر حسني بسبب كليب بحبك من فيلم مش أنا الذي يجمعهما، إلى جانب عدد من النجوم، حيث كتبت : أنا اتفاجئت جدًا بنزول كليب يجمع فيه مشاهد متفرقة من الفيلم، وفي أيام ذي الحجة، أيام مباركة وخصوصًا بعد آخر بوست نزلته ووضحت فيه أنا إيه، واتفاجئت أكتر خصوصًا بعد وعد تامر حسني ليا وتأكيده إنه حيحترم رغبتي و بعض الطلبات اللي طلبتها منه بكل احترام وود الصيف اللي فات وأكد لي إنه حيحترم رغبتي.