رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
كل النجوم صوت وصورة
رئيس التحرير
عبدالحميد العش
facebook twitter youtube instagram tiktok

وفاء سالم : مفيش أعمال فنية بتتعرض عليّ ومش بجري ورا التريند

وفاء سالم
وفاء سالم

تصدرت وفاء سالم تريند جوجل بعد إجراءها عملية تجميل مؤخرًا وظهورها بملامح أصغر سناً، وردت على ذلك في تصريحات خاصة لـ خبر أبيض، وقالت : لا أهتم بالتريند أو إن الناس تتكلم عني، ومن بداية ظهوري والناس عرفتني وحبتني، وتابعت : أنا مبحبش الظهور وخجولة جدًا ولو في عمل يليق بيّ بوافق بدون تردد.

 

وعن أعمالها الجديدة : مفيش أعمال فنية اتعرضت عليّ الفترة اللي فاتت، ومعنديش مشكلة أشتغل مع أي حد، لكن أهم شئ بالنسبالي أن العمل يكون مهم والدور مهم وشركة إنتاج مهمة ورسالته واضحة ولها هدف، وأنا معملتش عمليات تجميل علشان أشتغل، لكن علشان في تليفات في وشي بسبب عملية حقن قديمة.

 

على جانب آخر تنتظر وفاء عرض مسلسل ورد، من بطولة حنان مطاوع، نضال الشافعي، محمد عز، محمد لطفي، صلاح عبدالله، هاجر الشرنوبي، تيام قمر، سارة الشامي، عايدة رياض، وآخرين، من تأليف فتحي الجندي، وإخراج شادي أبو شادي.

 

يذكر أن آخر أعمال وفاء سالم مسلسل سوتس بالعربي، والذي عرض في الموسم الرمضاني السابق، وشاركها في العمل كل من آسر ياسين، أحمد داوود، صبا مبارك، ريم مصطفى، محمد شاهين، تارا عماد، وغيرهم من النجوم، من تأليف محمد حفظي وياسر عبدالجليل، وإخراج عصام عبدالحميد.  

 

 

تم نسخ الرابط