رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
كل النجوم صوت وصورة
رئيس التحرير
عبدالحميد العش
facebook twitter youtube instagram tiktok

وائل جسار : نفسي أقدم أغنية من عز النوم لفيروز وأتمنى عودتها للغناء مرة أخري

وائل جسار - فيروز
وائل جسار - فيروز

وجه وائل جسار الشكر لجمهوره على تهنئتهم له بعيد ميلاده، وذلك خلال مداخلة هاتفية ببرنامج خلاص صحينا على إذاعة ميجا إف إم، قائلاً : أحلى حاجة حصلت في حياتي السنة اللي فاتت إني الحمد لله صحتي كانت كويسة، ودي أكبر نعمة.

 

وكشف وائل جسار أمنيته في عامه الجديد : أتمنى أفضل دايمًا فى قلوب الناس بصورة طيبة، وأعمالي توصل لهم بطريقة تبسطهم وتفرحهم، وبشتغل دايمًا على إن الأغاني اللي بقدمها تعيش لأجيال وأجيال.

 

وتابع : لازم مع الوقت يحصل تطور في شكل الأغاني، ومن وجهة نظرى الأغاني الرومانسية والكلمات الجميلة والإحساس والموسيقى لازم يستمروا، وعلى قد ما التطور كبير وسريع جداً، بالنسبة ليا بفضل إننا نستمر على الأصالة والنوعية الجيدة من الأغاني.

 

وتزامناً مع الاحتفال بعيد ميلاد جارة القمر فيروز، وجه وائل جسار لها التحية، وكشف عن الأغنية التي يتمنى تقديمها، قائلاً : لو هتمنى أعمل أغنية cover لفيروز بمناسبة عيد ميلادها، هتبقى أغنية من عز النوم، وأتمنى ترجع تانى للغنا.

 

وتحدث جسار عن طريقته في التعامل مع الشائعات والأشياء التي تضايقه، مختتماً : التجاهل بالنسبة لي قوة مش ضعف، وده بعمله مع أي حد بيأذيني أو بيتكلم عليا بطريقة مش حلوة، وبشوف إن ده أكبر رد على طريقته معايا.

 

 

تم نسخ الرابط