رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
كل النجوم صوت وصورة
رئيس التحرير
عبدالحميد العش
facebook twitter youtube instagram tiktok

بعد عودتها لـ حسام حبيب .. شيرين عبدالوهاب بين مقاطعة مى العيدان وتلميحات سمية الخشاب

سمية ـ شيرين ـ مي
سمية ـ شيرين ـ مي العيدان

مارست شيرين عبدالوهاب هوايتها المفضلة بتصدر تريندات السوشيال، ومحرك البحث جوجل في الساعات الأخيرة، خاصة بعد إعلانها بالأمس عودتها من جديد إلى حسام حبيب وكتب كتابها عليه.

 

وواجهت شيرين العديد من الانتقادات بعد قرارها بالعودة لـ حسام، حيث اعترض عدد من رواد السوشيال ميديا على ذلك، كما أبدى عدد من المشاهير ونجوم الفن غضبهم من قرارها، وشاركت الإعلامية مي العيدان متابعيها عبر تويتر صور من كتب كتاب شيرين وحسام، وعلقت : شيري تعود رسميًا إلى حسام حبيب، مبروك عليكي ليس الزواج لا مبروك عليكي خسارة أمك وشقيقك وبناتك وجمهورك والإعلام.

 

وواصلت مي : رسالة لكل جمهورها والناس اللي وقفوا معاها عامًا كاملًا، قاطعوها وقاطعوا حفلاتها، فنحن لا ندعم مدمنين ولا مضطربين نفسيًا ولا نمول فنانين وندفع تذاكر حفلات لـ فنان مدمن، وعدوًا لنفسه. 

 

وسبق وكتبت مي في منشور آخر منذ يومين مشاركة صورة لـ شيرين وحسام : شيرين، خليكي مع حسام حبيب، وأخسري بناتك وأمك وأخوكي وأختك ومدير أعمالك وأصحابك وأصدقاءك وجمهورك ومحبيك والإعلام، ابقي مع واحد، ولما تخسري الفلوس وكل الناس ورينا حيتمسك فيكي من غير لا مال ولا شهرة، بالمشمش يا عنيا.

 

 

 

 

أما سمية الخشاب فنشرت أكثر من بوست عبر تويتر كذلك، لمحت به إلى رأيها في أزمة شيرين، وكتب في منشور : أي علاقة تمنها كرامة الإنسان تغور في ستين داهية، العالم فيه 6 مليار والله. 

 

وكتبت سمية في منشور آخر : الواحد لما بيركز في شغله وحياته وشكله، بيوصل لمرحلة ملكية مبيبقاش فعلا محتاج لحد، إلا لو هو بلا هوية، ولازم يكون تابع لحد عشان يعرف يعيش.

 

 

 

وواصلت في بوست جديد : المهم يا بنات ويا ستات، أرجوكم حاولوا على قد ما تقدروا تبقوا good representation،  وأعرفوا قيمة نفسكم وأعرفوا أنكم مش محتاجين أي حد في الدنيا، ده بالعكس هما اللي محتاجينا أكتر.

 

 

وأكملت سمية في منشورها التالي : لا للتعلق، لا للتعلق بالناس السامة، لا للتعلق بالناس المؤذية، اتعلقوا بالحب الوحيد والكبير رب الكون اللي عمره ماهيتخلي عنكم، وعمره ماهيأذيكم ومن بعده مفيش حاجه اسمها حب.

 

واختتمت سمية في بوست آخر : وفروا مشاعركم لنفسكم، أنتوا محتاجينها أكتر.

 

 

 

 

تم نسخ الرابط