رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
كل النجوم صوت وصورة
رئيس التحرير
عبدالحميد العش
facebook twitter youtube instagram tiktok

محمد سامي : استفدت من نصائح عمرو دياب وبحب مراتى تبقى جميلة وتلبس اللى يعجبها وغيرتى عليها صحية

محمد سامي - عمرو
محمد سامي - عمرو دياب - مي عمر

حل المخرج محمد سامي ضيفا علي برنامج أنا سعيد مع سعيد جميل، المذاع على قناة القاهرة والناس، وكشف خلال لقائه عن نصيحة عمرو دياب له، قائلا: مرة سألت أهم مطرب في الوطن العربي وأكثرهم نجاح وشهرة واستمرارية عمرو دياب، قلت له ايه أهم حاجة تخلي الفنان يستمر ؟ ، رد عليا بدون تفكير بكلمة واحده المحتوى.

 

وتابع:  شكرا عمرو دياب على كلمة سهلة قلتها ببساطة في قعدة حلوة، بس هي مش بسيطة خالص ولا عدت عليا عادي، بجد يا بخت اللي يجيله فرصة يتعلم من العظماء.

 

وأضاف عن غيرته علي زوجته مي عمر : بغير عليها فى كل وقت، وفى كل لحظة وبغير عليها وهى بتتكلم مع حد، غيرتى صحية على مى عمر، وبحبها على طول تكون حلوة، وبحبها تلبس اللى هى عايزاه، بحبها تكون جميلة.

 

وواصل خلال لقائه : أنا هعيش مدة معينة من الزمن وهى كمان هتعيش، مدة معينة من الزمن، فلازم نستمتع بالحياة، وأنا مش مشتريها بغير عليها جدًا، وهى شخصية يوثق فيها، وهذا أمر يجعلنى فى راحة.

 

ويواصل سامي في الفترة الحالية تصوير مسلسله العمدة لـ محمد رمضان وزينة، إلى جانب مي كساب، إيمان العاصي، منه فضالي، هيدي كرم، أحمد داش، هالة صدقى، طارق النهرى، مجدى بدر، ومن تأليف وإخراج محمد سامي، وإنتاج محمد السعدى، ومن المقرر عرضه فى رمضان 2023.

 

 

تم نسخ الرابط