رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
كل النجوم صوت وصورة
رئيس التحرير
عبدالحميد العش
facebook twitter youtube instagram tiktok

حلا شيحة : لم أنفصل عن معز مسعود وهو سبب فى حاجات جميلة فى حياتى ومشفتش فى أخلاقه

خبر ابيض

تصدرت حلا شيحة تريند محرك البحث جوجل في الساعات الأخيرة بعد مشاركتها لصور عبر إنستجرام لم ترتدي خلالها الحجاب كاملا، كما لم يظهر معها زوجها معز مسعود، ما أثار التساؤلات لدى الجمهور ورواد السوشيال ميديا حول طلاقها من معز وتخليها عن الحجاب.

 

وخرجت حلا عن صمتها وشاركت صورة ارتدت خلالها الحجاب، وكتبت : كل المتابعين والمحبين علي صفحتي وفي الوطن العربي حابة اقولكم مفيش اي خبر اتكتب عن معز وعني يخص الطلاق صحيح و كلامي في البوست اللي فات كان كلام عام و لم اقصد بيه حد معين ابداً. 

 

واستكملت : معز بعيد عن الكلام ده تماماً بالعكس هو سبب كبير لحاجات جميلة في حياتي و حياة اولادي و مشفتش كتير زي اخلاقه و احترامه و عيب الكلام اللي بيتقال عن صفحات السوشيل ميديا كله مش صح ابدا ً.

 

وأضافت : والله في مشاكل اكبر بكتير و حاجات اهم بكتير ممكن نتكلم فيها .. و انا علي صفحتي بحب اشارك جمهوري ساعات بمعاني بحسها و بحسهم زيي و بحب اتواصل معاهم و ابقي موجودة معاهم مش اكتر من كده، وبالنسبة لحجابي انا قلت بحاول زيي زي بنات كتييير و اكيد مش احسن حاجة بس انا كدة دلوقتي و الحمد لله. 

 

واختتمت : انا مش شيخة انا انسانة عادية جداً ليا حسناتي و ليا سيئاتي و البشر كلهم كدة فبلاش حد يزايد علي حد و بدل ما نتريق او نقول كلام مش مهم نكون متصالحين مع نفسنا و نبطل نحكم علي بعض احنا بشر مش ملايكة، يلا انا مسامحة الكل معلش بشر بردو. 

 

 

 

 

 

تم نسخ الرابط