رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
كل النجوم صوت وصورة
رئيس التحرير
عبدالحميد العش
facebook twitter youtube instagram tiktok

هنا الزاهد : تامر حسنى مخرج عالمى وفيلم بحبك يختلف عن أفلامه السابقة

هنا - تامر
هنا - تامر

أشادت هنا الزاهد بالمجهود الذي بذله تامر حسني في فيلم بحبك الذي يجمعها به، ومن المقرر طرحه يوم 7 يوليو المقبل في دور العرض السينمائي، وهو التجربة الأولى لتامر حسني في التأليف والإخراج.

 

ونشرت هنا الزاهد فيديو يجمعها بتامر حسني خلال مشاهدتهما فيلم بحبك في المونتاج، وعلقت : يا جماعة أنا دلوقتي في المونتاچ بتفرج على فيلم بحبك وبجد مش عشان أنا فيه بقول كدا، تامر ألف قصة عبقرية وأخرجها كأنه مخرج عالمي وطلع مننا كلنا أداء مش عادي، بجد شكرا يا تامر.

 

ورد تامر حسني على هنا الزاهد في التعليقات، قائلًا : ايه بس الحلاوة والذوق دا كله يا هنا، أولًا شكرًا عشان أنت قلبك جميل ونضيف وعندك تقدير لكل الناس، ودي تربية جميلة من الأساس بعيد عن الفن.

 

وتابع : أنت عاملة دور عمرك وأنا فرحان إني خرجت منك الممثلة اللي الناس هتشوفها دي، كلنا فرحانين بيكي وأنا بقول شهادة لتاريخك من دلوقتي، هنا الزاهد في فيلم بحبك لو استمرت كدا هتبقى من أخطر ممثلات تاريخ السينما العربية، ربنا يحفظك ويوفقك في كل أعمالك.

 

وفيلم بحبك من بطولة تامر حسني، هنا الزاهد، حمدي الميرغني، هدى المفتي، مدحت تيخا، وفرح كمال، والعديد من الوجوه الشابة، ومن إنتاج سينرچي أحمد بدوي، و T H برودكشن حسام حسني، وسكاي ليميت أحمد الدسوقي، وتأليف وإخراج تامر حسني.

 

 

تم نسخ الرابط