رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
كل النجوم صوت وصورة
رئيس التحرير
عبدالحميد العش
facebook twitter youtube instagram tiktok

هنا الزاهد : شخصية حبيبة في فيلم بحبك أثرت فيا ومفيش جزء ثاني من مسلسل أنا وهي

هنا الزاهد
هنا الزاهد

تفاعلت هنا الزاهد مع متابعيها على ستوري إنستجرام عبر خاصية Ask، حيث أجابت على العديد من الأسئلة المطروحة عليها حول أعمالها الفنية وحياتها الشخصية، وعلاقتها بالعديد من النجوم في الوسط الفني.

 

وعند سؤالها عن أكثر ممثلة تحبها، ردت : سعاد حسني، شادية، جينيفر أنستون، وبيرين سات، وعن أكثر شخصية لعبتها أثرت بها، قالت : كلهم .. بس اللي حبتها أوي شخصية هند الرويعي في مسلسل أنا وهي، وشخصية حبيبة اللي هتشوفوها في فيلم بحبك في عيد الأضحى إن شاء الله.

 

وعن الجزء الثاني من مسلسل أنا وهي، أجابت : كان هيبقى فيه جزء جديد، بس فكرنا وقولنا كفاية نجاح الجزء الأول، وانتم حبيتوهم واتبسطوا، مش عايزين نعمل حاجة تبقى أقل من الجزء الأول، ودائما الجزء الثاني من أي عمل مش بيبقى بنفس قوة الجزء الأول باستثناء مسلسل الكبير ومسلسل اللعبة

 

وعن رأيها في تامر حسني، قالت : طيب جدا ومجتهد وبيجبر بخاطر الناس أوي، وعن كريم فهمي ردت : طيب أوي ودمه خفيف، وعن أكثر عمل أحبته مع أحمد حاتم، أجابت : مسلسل أنا وهي وفيلم قصة حب.

 

وعن علاقتها بمنة حسين فهمي طليقة أحمد فهمي، علقت : قابلتها مرة واحدة في حياتي، وكانت جميلة أوي ولذيذة، وعلى طول بقينا صحاب وعملنا فولو لبعض، وكانت دايما بتسأل على ماما وهي تعبانة.

 

 

تم نسخ الرابط